Nog geen lid?

Lees de eerste informatie over Scouting, onze groep en het lid worden ervan. Hieronder staat de indeling van de speltakken, gebaseerd op leeftijden. Aan de linkerzijde is o.a. deze informatie in een enkel bestand te downloaden (pdf).

Gratis PDF-Reader van Adobe vereist voor het weergeven van deze bestanden.
(sluiten)

Leeftijd Speltak Opkomst
7 t/m 10 Welpen za 10.00-12.00 uur
11 t/m 14 Scouts za 13.00-15.00 uur
vanaf 15 Explorers vr 19.00-21.00 uur

Bekijk de foto-impressie om een idee te krijgen van onze club.

Scouting

algemeen

Scouting Nederland is een open vereniging met meer dan 120.000 leden. Dit houdt in dat iedereen welkom is bij ons. In 100 jaar is Scouting Nederland uitgegroeid tot een organisatie die haar leden een gezellige en leerzame vrijetijdsbesteding biedt.

HHW

onze eigen club

Kies je voor de Hélène H. Wilkensgroep dan kies je voor activiteiten, sport en spel, kamperen en technieken. Als je voor ons kiest, ontdek je dat we het verkennen waard zijn!
Nieuwsgierig geworden? Neem contact op via info@scoutingvoorst.nl
Onze club bestaat inmiddels al meer dan 75 jaar en daar zijn we natuurlijk trots op! Bent u benieuwd naar onze geschiedenis? Lees dan hier een samenvatting van de hoogtepunten!